Zajęcia dodatkowe
Zajęcia prowadzone są przy muzyce, w formie zabawy połączonej z prostymi elementami tańca i ćwiczeniami ogólnorozwojowymi. Dzieci uczą się podstawowych kroków i technik tanecznych. Zajęcia rozwijają: koordynację ruchową, gibkość, szybkość, dynamikę i siłę. Zajęcia prowadzi pani Ewelina Zaradkiewicz – absolwentka fizjoterapii na warszawskiej Akademii Wychowania Fizycznego i instruktorka tańca hip-hop z wieloletnim doświadczeniem pedagogicznym.
1 raz w tygodniu (poniedziałek)
Prowadząca: Ewelina Zaradkiewicz
Głównym założeniem zajęć jest wprowadzenie dzieci w świat języka angielskiego poprzez zabawę. Zajęcia prowadzone są przez zróżnicowaną formę aktywności. Już 2-latki osłuchują się z językiem oraz poznają proste słowa i zwroty angielskie za pomocą wierszyków, gier, rymowanek, zabaw i piosenek. Zajęcia prowadzone przez nauczyciela filologii angielskiej – panią Agatę Fenik.
2 razy w tygodniu (wtorek, czwartek)
Prowadząca: Agata Fenik
Zajęcia wprowadzają dzieci w fascynujący świat robotyki, rozwijają sprawność manualną, kształtują umiejętność logicznego i twórczego rozwiązywania problemów, kształtują wyobraźnię przestrzenną, rozwijają zainteresowania techniczne.
Rozwijanie u dziecka zainteresowania otaczającym go światem należy zacząć już od najmłodszych lat, dlatego stwarzamy brzdącom jak najwięcej okazji do spacerów i wycieczek. Już najmłodsze dzieci poznają najbliższą okolicę. A im dzieci stają się starsze tym wycieczki są bardziej odległe. Mamy już na swoim koncie wyprawę m.in. do Gdańska, Krakowa, Zakopanego, pod namioty. Każda podróż daje nam i dzieciom niesamowity bagaż doświadczeń i wspaniałych wspomnień.
Zajęcia odbywają się w okresie jesiennym i wiosennym, raz na dwa tygodnie (w grupie 5 i 6 latków). Zajęcia mają formę ciekawych ćwiczeń i zabaw pozwalających oswoić się z wodą.
Rytmika to nic innego jak wychowanie muzyczne, które wzbudza u dzieci ciekawość muzyczną. Kształtuje nie tylko kulturę muzyczną, ale i słuch dziecka. Zajęcia oparte są na różnych formach muzykowania – na śpiewie, grze na instrumentach i tańcu. Ponadto istotnym ich elementem jest improwizowanie w zakresie instrumentalnym i ruchowym. Maluchy wsłuchując się w muzykę, uczą się wyczuwać rytm. Przedszkolaki za pomocą ruchów ciała odtwarzają usłyszany utwór muzyczny.
Dwa razy w roku starsze dzieci mają okazję spać w przedszkolu. Dla wielu z nich jest to test samodzielności i niezwykła przygoda, na którą oczekują z niecierpliwością. Wieczorem dzieci mają zagwarantowaną świetną zabawę, moc atrakcji oraz bezpieczeństwo… a rodzice maja czas wolny dla siebie.